Deschiderea coletului la livrare

Deschiderea pachetului la livrareAveți dreptul de a verifica dacă ați primit exact ce ați comandat.

În momentul plasării  comenzii puteți solicita deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor in sectiunea de comentarii (+5ron).

Plătiți după ce deschideți coletul și vă asigurați că ați primit produsul comandat, în stare perfectă. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru produsele vândute și expediate de S.C. Stander Impex S.R.L.  și este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.

Cum funcționează serviciul?

În momentul primirii comenzii puteți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Acest serviciu vă oferă doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa mărime/proba în locul destinat instalării) produsul.

Dacă în urma deschiderii coletului constatați că produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi adânci sau alte probleme de tip estetic, vă recomandăm să refuzați comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completați un Proces verbal de constatare, în prezența curierului, în momentul livării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

În cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, dacă în urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constatați că unul dintre produse nu se află în stare perfecta și refuzați acceptarea acestuia,  procedura implică returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achită transportul?

În cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxa de transport nu trebuie achitată de către cumpărător dacă respectă termenul legal pentru retur.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *